ПРОФІЛЬ ПРОГРАМИ
Назва
програми |
загальна професійна (сертифікатна) програма підвищення кваліфікації для вперше
призначених на посади в органах місцевого самоврядування |
Шифр
програми |
ЗП/2020/004
|
Тип
програми за змістом |
загальна професійна
(сертифікатна) програма підвищення кваліфікації |
Відомості
про акредитацію для загальної професійної (сертифікатної) програми |
– |
Форма
навчання |
дистанційна |
Цільова
група |
посадові особи місцевого
самоврядування, посади яких віднесено до 1-7 категорій посад в органах
місцевого самоврядування |
Передумови
навчання за програмою |
– |
Найменування
замовника освітніх послуг у сфері професійного навчання за програмою |
– |
Найменування
партнера (партнерів) програми |
Громадська
організація «Академія парламентаризму» |
Обсяг
програми |
2 кредити
ЄКТС |
Тривалість
програми та організація навчання |
загальна
тривалість програми: 30 днів протягом шести тижнів; |
Мова(и)
викладання |
українська
мова |
Напрям(и)
підвищення кваліфікації, який (які) охоплює програма |
для вперше
призначених на посади в органах місцевого самоврядування (протягом року після
призначення) |
Перелік професійних
компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму |
прийняття
ефективних рішень; комунікація та взаємодія; лідерство; управління
ефективністю та розвиток людських ресурсів; впровадження змін |
2. Загальна мета |
|
розвиток
професійних компетентностей та надання знань з основ публічного управління,
вироблення умінь та навичок, необхідних для професійного розвитку та
ефективного виконання посадових обов’язків, здійснення професійної діяльності
на службі в органах місцевого самоврядування в умовах модернізації держави й
проведення системних реформ, формування у слухачів мотивації потреб у постійному самовдосконаленні,
вмінні самостійно вчитися. |
|
3. Очікувані результати навчання |
|
За результатами навчання слухачі
повинні демонструвати: |
|
знання |
завдань та принципів
внутрішнього контролю в органах місцевого самоврядування; новації нормативно-правового
забезпечення реалізації державної кадрової політики в Україні; об’єктів, завдань, характеру
органів місцевого самоврядування; сутності державної
політики у сфері місцевого самоврядування та визначати елементи системи
місцевого самоврядування, чинники та динаміку їх розвитку; особливостей формування
бюджету, орієнтованого на результат, генерування альтернативних рішень щодо
зменшення витратності та підвищення ефективності в публічному секторі; системи державних фінансів України, їх сутності,
структури та законодавчого забезпечення; механізмів соціального захисту
населення, регулювання доходів та рівня споживання; концепції державної
регіональної політики та механізмів і нормативно-правового забезпечення її
реалізації; механізмів
упровадження соціального діалогу практику публічного управління у сфері
праці, соціального захисту і соціального розвитку (вибірковий модуль); базових
цифрових трендів реального сектору національного публічного управління
(вибірковий модуль); інновацій
управління персоналом та професійного розвитку персоналу (вибірковий модуль); державної мови на належному рівні (вибірковий модуль); механізмів упровадження
соціального діалогу практику публічного управління у сфері праці, соціального
захисту і соціального розвитку (вибірковий модуль); базових понять та інструментарію стратегічного планування (вибірковий модуль); |
уміння |
формулювати
пропозиції щодо розподілу повноважень між центральними, місцевими органами державної
влади та органами місцевого самоврядування, а також між елементами системи
місцевого самоврядування; застосовувати стандарти
підготовки державно-політичних рішень з урахуванням технологій демократичного
управління; використовувати механізми
контролю з метою забезпечення регулювання діяльності органів місцевого
самоврядування; планувати та організовувати
роботу підпорядкованого структурного підрозділу, здійснювати ефективне
управління його діяльністю з урахуванням принципів і методів управління
якістю; здійснювати професійну
діяльність в умовах модернізації публічного управління та реалізації реформ; формулювати
пропозиції щодо розподілу повноважень між центральними, місцевими органами
влади та органами місцевого самоврядування, а також між елементами системи
місцевого самоврядування; оцінювати ефективність
соціального діалогу в державному управлінні (вибірковий модуль); використовувати психологічні
закономірності управління для аналізу конкретних управлінських ситуацій
(вибірковий модуль); організовувати процес стратегічного планування та реалізації
стратегічних планів на різних рівнях (вибірковий модуль); практично
використовувати потрібну граматичну форму будь-якої частини мови в різних
синтаксичних структурах залежно від мети спілкування (вибірковий модуль); |
навички |
розуміння передумов
і необхідності конституційно-правової модернізації держави; застосування
сучасних технології управління персоналом в органах публічної влади; вдосконалення
особистісного рівня професійних компетенцій щодо виконання посадових
обов’язків відповідно до норм законодавства України, економічних основ
адміністрування і фінансового управління; розуміння
напрямів, форм та методів забезпечення ефективного функціонування
фінансово-бюджетного механізму; ефективне
та безпечне використання сучасних цифрових технологій у навчанні, роботі,
професійному та особистісному розвитку (вибірковий модуль); упровадження
технології соціального діалогу в систему державно-управлінських відносин
України (вибірковий модуль); створення на основі
концепції лідерства дієздатної команди щодо вирішення завдань органів
місцевого самоврядування (вибірковий модуль); застосування стратегій лідерського впливу, методик створення
продуктивного робочого середовища, формування робочих груп, формування
гнучкості роботи трудового колективу (вибірковий модуль); використання методології стратегічної діяльності (вибірковий модуль); спілкуватися
та вести документацію українською мовою (вибірковий модуль). |
4. Викладання та навчання (методи навчання,
форми проведення навчальних занять) |
|
навчання
здійснюється у формі проведення інтерактивних відеолекцій-презентацій,
відеолекцій, відеоконференцій, семінарів (вебінарів), тематичних (групових та
індивідуальних) дискусій із застосуванням
соціальних мереж, чатів інтернет-форумів та у режимі віддаленого часу (офлайн)
та у режимі реального часу (онлайн), консультативних форумів,
самостійного вивчення відповідної нормативно-правової бази та
навчально-методичної літератури, виконання індивідуального практичного
завдання (реферату). |
|
5. Ресурсне забезпечення дистанційного
навчання |
|
Назви
вебплатформи, вебсайту, електронної системи навчання, через які
здійснюватиметься таке навчання, посилання (вебадреса) |
Платформа «Система
дистанційного навчання Національної академії державного управління при
Президентові України): http://course.academy.gov.ua;
Zoom: https://usou.web.zoom.us; Офіційний канал в YouTube:
https://www.youtube.com/user/NAPAukr. |
Назва
дистанційного курсу (модуля) |
Модуль 1. Децентралізація
влади та реформування місцевого самоврядування в Україні. Модуль 2. Служба
в органах місцевого самоврядування: модернізація та розвиток. Модуль 3. Основи
державного управління економічними процесами. Напрями реалізації соціально-економічних
реформ в Україні. Модуль 4. Стратегічне
планування. Модуль 5. Соціальний
діалог у публічному управлінні: європейський досвід та українські реалії. Модуль 6. Менеджмент в органах місцевого
самоврядування в Україні. Модуль 7. Управління
персоналом в органах місцевого самоврядування. Модуль 8.
Культура ділового мовлення. |
6. Оцінювання і форми поточного,
підсумкового контролю |
|
Критерії
оцінювання та їх питома вага у підсумковій оцінці (%) |
Відвідування занять – 20 % Опрацювання обов’язкової літератури, інформаційних та інших
матеріалів (читання) – 10 %; Поточний контроль (4) – 10
% Документ
про підвищення кваліфікації видається за умови набрання учасником
професійного навчання не менше ніж 75 %, з обрахованих з урахуванням питомої
ваги кожного із критеріїв оцінювання. |
Форма та
періодичність поточного контролю |
вхідне
анкетування, комп’ютерне тестування за результатами кожної сесії,
індивідуально-практичне завдання (реферат). |
Форма
підсумкового контролю |
комп’ютерне
тестування |
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV
Набір на програму не розпочато.
м. Київ, вул. Академіка Ромоданова, 12/2
Київ
Донбаський інститут техніки та менеджменту...
Західноукраїнський національний університет
Донбаський інститут техніки та менеджменту...