Мета Програми – підвищення рівня професійної компетентності персоналу щодо застосування комунікативних технологій управління персоналом, підвищення рівня спроможності виконувати основні функції з управління персоналом у ситуаціях змін, криз, невизначеностей, виористання дієвих інструментів формування ефективного лідера, набуття навичок командної роботи за умови невизначеності зовнішнього середовища для забезпечення ефективності прийняття рішень.
|
Тема 1. Стратегія розвитку публічної установи та забезпечення планування і розвитку персоналу в органах державної служби та місцевого самоврядування |
|
Тема 2. GR–діяльність як основа менеджменту персоналу в органах державної служби та місцевого самоврядування |
|
Тема 3. Організаційний аспект управління персоналом: культура, етика, запобігання та боротьба з корупцією, формування команди |
|
Тема 4. Ефективність менеджменту персоналу на основі KPIворганах державної служби та місцевого самоврядування |
|
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати: |
|
|
знання |
принципів і методів управлінської роботи з персоналом органів державної влади та органів місцевого самоврядування; підходів щодо управління персоналом з метою розробки та реалізації стратегії публічної установи; планування і розвитку персоналу в органах державної служби та місцевого самоврядування; особливостей кар’єри на публічній службі; інноваційних методів розвитку персоналу; етики публічного службовця та урахування морально-етичних вимог у професійній діяльності; методів оцінки ефективності персоналу за допомогою KPI; особливостей організації само менеджменту у професійній діяльності . |
|
уміння |
Використовувати принципи і методи управління персоналом в органі державної влади та органі місцевого самоврядування; використовувати сучасні методики формування ефективної команди в органах державної влади та в органах місцевого самоврядування; використовувати елементи організаційної культури для створення сприятливого психологічного клімату в колективі; застосовувати прийоми ділового спілкування у професійній діяльності. |
|
навички |
Стратегічного планування розвитку публічної установи та розвитку персоналу в органах державної служби та місцевого самоврядування дотримання ділового етикету, культури та психологічних засад спілкування, норм та правила поведінки у професійній діяльності. застосування інноваційних підходів до навчання персоналу в органах державної влади та інших публічних установах; створення ефективної команди та забезпечення комунікаційної взаємодії персоналу; оцінювання ефективності діяльності персоналу органів державної влади та органів місцевого самоврядування. |
Контакти:
Гавкалова Наталія Леонідівна, зав. кафедри державного управління, публічного адміністрування та економічної політики ХНЕУ ім. С. Кузнеця:
тел. +380506226148
e-mail: ngavl@ukr.net
Посилання на сайт кафедри: https://cafpubladm.hneu.edu.ua/index.php/magistratura/derzhavna-sluzhba/
Фінансування Програми здійснюється за кошти фізичних, юридичних осіб та з використанням інших джерел фінансування (гранти тощо).
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: I II III IV V VI VII
Категорії керівників місцевих державних адміністрацій: Голова Перший заступник Заступник
Вимоги до учасників навчання:
Відсутні особливі вимоги щодо необхідної кваліфікації слухачів
Набір на програму не розпочато.
м. Харків, пр. Науки, 9-А, 61166, Україна
Харківська
Регіональний центр підвищення кваліфікації Київської...
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації
Черкаський регіональний центр підвищення кваліфікації...
відгуків: 19
Шумська Ганна Миколаївна, Тел.: +380994679496, e-mail: shumskaya.an@gmail.com кандидат наук
відгуків: 23
Гавкалова Наталія Леонідівна e-mаil: gavkalova@gmail.com, tel. +380506226148 доктор наук
відгуків: 5
Кайнова Тетяна Володимирівна e-mail tkaynova@gmaail.com кандидат наук
відгуків: 3
Бабенко Крістіна Євгеніівна, e-mail: babenko.kristi@gmail.com доктор наук