ЦИФРОВА ГРАМОТНІСТЬ У ПУБЛІЧНІЙ СЛУЖБІ

Цифрова грамотність у публічній службі

Загальна короткострокова програма
Форма навчання - Очна (денна)
Джерело фінансування - Безкоштовно
Погоджено з НАДС - наказ НАДС від 27 липня 2022 р. № 60-22
Напрям:
  • Цифрова грамотність
Компетентності:
  • Виконання на високому рівні поставлених завдань
  • Командна робота та взаємодія
  • Комунікація та взаємодія
  • Робота з інформацією
  • Цифрова грамотність

Опис програми:

Мета програми: підвищення загального рівня цифрової грамотності державних службовців та формування компетентностей публічних службовців (громадянина) щодо результативного та ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності

Структура програми: 

Тема 1. Основи комп’ютерної грамотності

1.1. Комп’ютер як інформаційна система

1.2. Операційна система Windows. Організація комп’ютерної безпеки та захисту інформації.

1.3. Офісне програмне забезпечення: текстовий процесор MS Word, табличний процесор MS Excel, програма створення слайдових презентацій MS PowerPoint.

Тема 2. Пошук, обмін та захист даних в Інтернеті

2.1. Поняття пошуку інформації в Інтернеті

2.2. Пошукові системи та правила пошуку інформації

2.3. Метапошукова система

2.4. Захист даних в Інтернеті. 

Тема 3. Застосування хмарних технологій в органах публічної влади

3.1. Особливості використання хмарних технологій

3.2. Світовий досвід використання хмарних технологій

3.3. Хмарні технології в сумісній дистанційній роботі

Тема 4. Цифровий етикет, як правильно спілкуватися публічному службовцю

4.1. Огляд соціальних мереж та месенджерів

4.2. Аналіз рівня загроз інформації в соціальних мережах та месенджерах

4.3. Оцінка захищеності месенджерів та соціальних мереж

Тема 5. Електронні документи, електронний документообіг, електронний цифровий підпис

5.1. Поняття, ознаки та характеристика електронного документа. Правове регулювання електронних документів.

5.2. Види електронних документів.

5.3. Електронний документообіг: поняття, ознаки, суб’єкти, сфера застосування, умови функціонування.

5.4. Порядок відправлення, передавання та одержання електронних документів.

5.5. Електронний підпис: поняття, види, значення, сфера застосування.

Тема 6. Перспективи та виклики цифрової грамотності у публічній службі

6.1. Розвиток цифрових платформ в Україні

6.2. Цифрова компетентність державних службовців як основа процесів цифровізації сфери публічного управління.

6.3 Виклики цифрової грамотності інформаційного суспільства. 

 

 

Очікувані результати навчання: 

знання:

  • сучасного стану державної інформаційної політики в країні; 
  • основних напрямів електронної взаємодії між органами влади та громадськістю;
  • онлайн безпеки;
  • інструментальних технологій електронного надання управлінських послуг органами публічної влади;
  • базових цифрових трендів реального сектору державного управління4

уміння: 

  • застосування способів ефективного пошуку інформації;
  • знаходити платформи для самоосвіти;
  • працювати з онлайн документами різних форматів, електронною поштою та соціальними мережами;
  • користуватись державними порталами відкритих даних та адміністративних послуг;
  • знаходити платформи для самоосвіти;

навички: 

  • основи комп’ютерної медіаграмотності;
  • основи інформаційної безпеки;
  • створення цифрового контенту;
  • комунікація і взаємодія в цифровому суспільстві;
  • безпека в цифровому середовищі;
  • налаштування комп’ютера.

Викладачі на програмі

Додаткова інформація:

За детальною інформацією звертайтесь за телефоном:

067-411-07-40, 067-963-96-27

або пишіть на електронну пошту: cpo.ztu@gmail.com,  kuchmenko.vitalii@ztu.edu.ua


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 1

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

10005, Україна, м. Житомир вул. Чуднівська, 103

Житомирська

Інші програми за цим напрямом