Загальна мета: Розвиток професійних компетентностей та надання знань з технології медіації щодо врегулювання конфліктів на державній службі, вироблення умінь та навичок, необхідних для професійного розвитку та ефективного виконання посадових обов’язків; формування у слухачів мотивації потреб у постійному самовдосконаленні, вмінні самостійно вчитися вирішувати конфлікти.
Структура програми
Тема 1. Рівні прояву та типологія конфліктів у сфері державного управління. Методологія та процедури врегулювання конфліктів на державній службі.
Тема 2. Особливості, етапи (стадії), суб’єкти та специфіка процесу медіації на державній службі. Пошук варіантів врегулювання конфліктів для досягнення остаточної угоди.
Тема 3. Роль медіатора в процедурі медіації. Моделювання розвитку компетенцій (знання, уміння, навички та особистісні якості) медіатора.
Тема 4. Конфліктологічна культура та професійна компетентність медіатора. Етико-психологічні умови врегулювання конфліктів на державній службі.
Очікувані результати навчання
Знання:
· основних положень законодавства України щодо застосування технологій медіації з врегулювання конфліктів на державній службі;
· особливостей застосування технологій медіації з врегулювання конфліктів на державній службі задля ефективного державного управління, зокрема соціально-психологічними засобами.
Уміння:
· моделювати розвиток компетенцій (знання, уміння, навички та особистісні якості) медіатора;
· застосовувати технології медіації з врегулювання конфліктів на державній службі задля взаєморозуміння та конструктивної взаємодії між сторонами конфлікту (спору);
· формулювати суті конфліктологічної культури та професійної компетентності медіатора;
· забезпечувати етико-психологічні умови у врегулюванні конфліктів на державній службі.
Навички:
· прийняття управлінських рішень, які базуються на застосуванні технологій медіації з врегулювання конфліктів на державній службі;
· ефективного вирішення конфліктів за допомогою технологій медіації на державній службі;
· застосування психології управлінської роботи щодо запобігання та врегулювання конфліктів на державній службі.
Профіль програми розміщено на офіційному веб-сайті Навчально-наукового інституту публічного управління та адміністрування Київського національного університету імені Тараса Шевченка за посиланням: https://ipacs.knu.ua/?lang=ukr&tip=dop&tipn=Page&page=364
Для успішного проходження навчання Вам необхідно: Подати заявку на Порталі управління знаннями.
Звертаємо Вашу увагу, що Портал управління знаннями приймає заявки в обмеженій кількості в залежності від наявності вільних місць.
Перед реєстрацією перевірте актуальність даних у Вашому особистому кабінеті (назва установи, категорія посади, посада (вказується повністю), номер телефону, електронна адреса).
Реєстрація на програму закінчується за 2 (два) робочих дні до дати початку навчання.
Зважаючи на реалізацію програми в форматі вебінару, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:
1. Наявність відеокарти та камери.
2. Наявність мікрофону.
3. Наявність інтернет зв’язку із швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с.
Категорії посад державної служби: Б В
Набір на програму не розпочато.
вул. Академіка Ромоданова, 12/2
Київ
Черкаський регіональний центр підвищення кваліфікації...
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпровський...
Херсонський регіональний центр підвищення кваліфікації