Мета програми: розвиток професійних компетентностей державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування з питань реалізації законодавства про звернення громадян.
Структура програми
Тема 1. Дотримання вимог чинного законодавства щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.
Тема 2. Організація роботи зі зверненнями громадян в умовах воєнного стану, практичне відпрацювання маршруту розгляду звернення громадянина.
Тема 3. Контроль розгляду звернень громадян, виконавська дисципліна в органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування.
Тема 4. Професійна етика, специфіка роботи публічного службовця у роботі із заявниками, воїнами ЗСУ, родинами військовослужбовців, вимушено переміщеними особами, малозабезпеченими сім’ями.
Поточний контроль (тестування).
Очікувані результати навчання
За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:
знання:
уміння:
навички:
Цільова група: державні службовці, які займають посади державної служби категорій «Б» і «В», та посадові особи місцевого самоврядування, які займають посади, віднесені до IV-VII категорій посад, що реалізовують державну політику із забезпечення конституційного права громадян на звернення.
Навчання фінансується з місцевого бюджету та призначене для публічних службовців Черкаської області.
План-графік, розклади підвищення кваліфікації працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування розміщені на сайті https://www.centerpk.ck.ua
Категорії посад державної служби: Б В
Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII
Набір на програму не розпочато.
м. Черкаси вул. Байди Вишневецького, 17
Черкаська
Черкаський регіональний центр підвищення кваліфікації...
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпровський...
Херсонський регіональний центр підвищення кваліфікації