ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

Практичні аспекти реалізації законодавства про звернення громадян

Загальна короткострокова програма
Джерело фінансування - Місцевий бюджет
Форма навчання - Дистанційна
Погоджено з НАДС - Наказ НАДС від 18 грудня 2024 року № 170-24
Напрям:
  • Комунікація та взаємодія
Компетентності:
  • Комунікація та взаємодія

Опис програми:

Мета програми: розвиток професійних компетентностей державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування з питань реалізації законодавства про звернення громадян.

Структура програми

Тема 1. Дотримання вимог чинного законодавства щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.

Тема 2. Організація роботи зі зверненнями громадян в умовах воєнного стану, практичне відпрацювання маршруту розгляду звернення громадянина.

Тема 3. Контроль розгляду звернень громадян, виконавська дисципліна в органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування.

Тема 4. Професійна етика, специфіка роботи публічного службовця у роботі із заявниками, воїнами ЗСУ, родинами військовослужбовців, вимушено переміщеними особами, малозабезпеченими сім’ями.

Поточний контроль (тестування).

Очікувані результати навчання

За результатами навчання слухачі повинні демонструвати:

знання:

  • вимог чинного законодавства щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення;
  • рекомендацій щодо розгляду звернень громадян в умовах воєнного стану;
  • рекомендацій щодо забезпечення права громадян на усне звернення;
  • рекомендацій щодо забезпечення права громадян на особистий прийом в умовах воєнного стану;
  • вимог чинного законодавства щодо забезпечення контролю розгляду звернень громадян в органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування;
  • специфіки роботи із розгляду звернень з воїнами ЗСУ, родинами військовослужбовців.

уміння:

  • застосовувати закони та підзаконні нормативно-правові акти в роботі зі зверненнями громадян;
  • організовувати роботу із зверненнями громадян в умовах воєнного стану;
  • здійснювати контроль за своєчасним розглядом письмових звернень;
  • забезпечувати виконавську дисципліну щодо розгляду звернень громадян, які надходять до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

навички:

  • забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення до державних органів щодо захисту їхніх законних прав та інтересів;
  • забезпечення ефективної роботи зі зверненнями громадян.

Додаткова інформація:

Цільова група: державні службовці, які займають посади державної служби категорій «Б» і «В», та посадові особи місцевого самоврядування, які займають посади, віднесені до IV-VII категорій посад, що реалізовують державну політику із забезпечення конституційного права громадян на звернення.

 

Навчання фінансується з місцевого бюджету та призначене для публічних службовців Черкаської області.

 

План-графік, розклади підвищення кваліфікації працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування розміщені на сайті https://www.centerpk.ck.ua


Цільова група:

Категорії посад державної служби: Б В

Категорії посад в органах місцевого самоврядування: IV V VI VII


Обсяг програми (кредити ЄКТС): 0.33

Набір на програму не розпочато.

Місце проведення навчання

м. Черкаси вул. Байди Вишневецького, 17

Черкаська

Інші програми за цим напрямом